fredag 27 juni 2008

Jobb!

Sitter på jobbet nu och väntar på att få lite arbetsuppgifter delegerade till mig. Jag har nog världens två bästa jobb! Det ena är mellan 8-5 och mycket soft och avslappnat i en trevlig miljö. sjukt bra lön dessutom :D
Det andra jobbet är som oberoende återförsäljare för företaget Forever living company. Där finns utmaningar och möjligheter att nå långt, både ekonomiskt och personligt. Trevligt trevligt. På något sätt lyckas jag ändå att nästan alltid vara pank. Skulle nog behöva en privatekonom. Komiskt nog så är det just det som jag jobbar med på kontoret här. Jag är ekonomiassistent :P

Idag har dock varit en ovanligt soft dag. En av höjdarna på företaget slutar idag så vid halv tio var det tårta som gällde och allmän avtackning med presenter och blommor. Sen bjöd han alla på smörgåstårta till lunch och nu, halv tre så är det det traditionsenliga fredagsfikat. Sa jag att jag älskar det här jobbet?

Tur att jag ska iväg och gymma med en kompis snart för jäklar vad tjock jag skulle bli annars.

Hoppas på roliga planer till kvällen, kanske dra till linda och grilla? hmm (:

Inga kommentarer: