måndag 25 augusti 2008

de jävla sms'en

Hjärtat hamnade nyss i halsgropen. Jag är van vid att få massa sms hela tiden av olika personer. Men jag trodde verkligen inte att jag skulle få ett sms av johans mamma. Hon beklagade det som hänt och sa att jag kunde komma över och hämta mina kläder när han inte var hemma, sen kunde jag hälsa på katten.
Jag skulle aldrig kunna komma förbi när johan är hemma, inte med tanke på förra veckan. Vi är riktigt osams, inte så oväntat. Jävla svin.

Av någon anledning så förstörde det där hela min dag.

2 kommentarer:

Viktor sa...

snällt av hans mor att höra av sig i alla fall, vad är det johan sagt/gjort?

Seneca sa...

jaa, hans mamma är för vänlig. Han har över sms (riktigt larvigt) fått fram (efter ganska mkt skickande fram och tillbaka) typ att han aldrig mer vill träffa mig. Jag kan ta det mer sen.