fredag 25 april 2008

Innebandynatten!!!!

Igår var det alltså den efterlängtade INNEBANDYNATTEN!!!!! Vi i elevrådet (observera att jag skriver "vi" fast jag i själva verket har avgått) hade såklart förberett ordentligt och allt var fixat i tid och så. Själv kom jag till ishallen strax efter tolv och fann att det mesta redan var uppriggat, men några saker var inte helt klara så vi fixade det. Det blev asfint och alla inblandade var såklart mycket glada! Bella (som är den riktiga ordföranden) hade fixat tröjor till alla som såklart kom med på några porriga kort. Jag och linda åkte till musikskolan och gjorde lite vettiga saker och sen när vi kom tillbaka så drog det hela i princip igång.

Årets innebandynatt gick mycket bra! Vissa missöden inträffade men det löste vi jättebra och ingen var arg. Polisen tyckte att vi skötte det fint och vi var stolta, speciellt Linda som tog bra initiativ. Riktigt kul att se lagen och se hur många som använt målarfärg som komplement eller substitut till kläder. Bilder kommer antagligen upp senare på någons bilddagbok. ahhh roligt!!!

Jag har sovit två-tre timmar och är nog bland de piggaste idag, även om jag har ont i ögat och benen värker.
Men jag är så jäkla lycklig, det är helt SJUUUKT roligt att ha innebnadynatt :D Ni kan inte fatta vilken känsla man får av att arrangera något sådant. jag kommer aldrig att göra mig av med min tröja. Nu är jag trött och skriver nog inget vettigt men ändå. Det jag vill ha fram är nog mer egentligen.....

Alla ni som var med och ordnade med detta - fy faan vad vi är bra!