lördag 12 april 2008

jag skulle alltid vara den som vaktade din rygg. skulle alltid, alltid, alltid.....

Jag är helt fascinerad. När jag får många saker att göra så lägger jag upp en planering på hur jag ska hinna. och det slutar ÄNDÅ med att jag sitter och inte orkar göra något, förlamad av pressen. Det är nog det minst effektiva sättet att komma någonvart men jag kan inte hjälpa det. Sitter och bara lyssnar på musik och drömmer mig bort, orkar inte vara här. Jag gör så när det gäller mycket här i livet. Saker som inte går som jag skulle vilja blir jag ibland arg över. Eller som i ett aktuellt fall, mest ledsen. istället för att göra som Bettan och andra säger och komma på vad jag ska göra åt det, antingen det ena eller andra, så fastnar jag i allt elände. Jag är bara ledsen och hoppas att det ska lösa sig själv. Men livet fungerar inte så. Jag får sluta att välja att vara så ledsen. Det vinner ingen på. Jag vet att det är så, men som vanligt orkar jag inte göra något åt det.

Måste öva upp självdisciplinen rejält iaf. Ska börja redan idag ^^ Den fysiska träningen går iaf ganska bra, jag fick lite tips av vår härliga idrottslärare som jag ska omsätta i praktiken. Det är väldigt kul iaf.

Sen blir det mest spännande att få tillbaka studietekniken, för jag kaanske kan få tenta lite kurser i maj som jag inte börjat läsa än..... hoppas jag får...... det vore så jävla grymt!

jaja, nu ska jag skriva klart religionen och projektarbetet och sen ska jag se hur mycket fys jag orkar. ska bli starkast i världen, eller hur!

Ikväll är det tjejkväll hos Lena så om några timmer ska vi kumlingar handla mat, vilket innebär att jag måste börja plugga NU!!

take care

Inga kommentarer: