onsdag 9 april 2008

One moment in time

Nu kommer alltså det första seriösa blogginlägget. Grattis att ni har hittat hit (även om de enda läsarna troligtvis är mina vänner som jag tvingat till detta)!

Jag sitter och har ont i magen för att jag har ätit så många pannkakor. Och det kommer itne att kännas bättre nu när jag ska ut på promenad med Linda, även om syre och motion tydligen har många positiva effekter på kroppen. Jag har mina teorier om vilka det skulle vara men jag får tyvärr inte medhåll av så många. Ska ta reda på dessa positiva effekter nu om en stund.

Projektarbetet är itne klart än och ska visas upp imorrn. PÅ det så ska jag skriva klart religionsarbetet, det OCKSÅ tills imorrn. Hejdå sömn

och jag har kommit igång med träningen nu...... om en månad, då jävlar.....

^^

2 kommentarer:

Linda sa...

kom igen älskling! KRYSTA!!
eller... jag menade såklart KÄÄMPAAAA!!!!

Seneca sa...

jag käpmade rätt bra! och du var inte så dålig du heller! det är alltid trevligt att ta promenader med dig älsk