onsdag 6 augusti 2008

Bröllopet nalkas.....

Jag, Jullan och Linda kommer att äga alla bröllopsgäster på fredag för guuuud vad vi är bra!! Om min hals bara vill bli bra snart så. Mycket hänger på min hals. Som vanligt. Suck. Julia gör sin sång så vacker, JAG kommer ju stå och tjuta!
Julia har ju Markus och Linda sin Kalle. Och Bruden får sin man. Det går liksom inte att sluta tänka på Johan då. Fast det är rätt skönt att vara själv, var så sjukt länge sen. Jag gillar det rätt bra.

Lindesberg idag också men det blir inget champagne direkt då jag måste köra hem sen. Men jag klarar mig ändå. Har blivit för mkt alkohol på sista tiden.

4 kommentarer:

Viktor sa...

det är lite synd att man vet inte känner brudparet, kunde man komma och kolla och lyssna på när ni sjunger

vem var det som skulle gifta sig igen?

Seneca sa...

har ingen aning. Julias mammas jobbarkompis grannes dotter. Har aldrig träffat människan.

Anonym sa...

Jag fick inte ens plåta, men jag har hört att det går jättebra att öva. Lycka till !

Seneca sa...

noes! fick du inte det? jo, tack så mycket! kommer förhoppningsvis gå mkt bra! ^^