tisdag 12 augusti 2008

helg

Bröllop är bland det vackraste som finns, jag blev rörd av allt som de talade tog upp och jag kände mig träffad av prästens lovord. Jag vill också ha det så i framtiden. Jag vill hitta den där perfekta och sen vill jag att mina vänner ska sjunga, inte nåt band som jag inte känner till, utan mina vänner ska spela och sjunga. Och blommor överallt. Fast kanske inte rosor. Av en speciell anledning.

Efter vi var klara var det krogen som gällde. Eller först till lägenheten, smink, hem till jenna (som bjöd på massa rödvin) och sen springa till bussen. Vi hann med, och där festade vi på min martini. Jag älskar Martini men den älskar inte mig. Efter några vändor fram och tillbaka från klaras så gick vi till burger king där linda och henner karl (nu var jag rolig) mötte oss, mer eller mindre nyktra och civiliserade. Sen krogen och träffa massa folk, fan vad social jag måste ha varit under gymnasiet för jag känner så otroligt mycket människor. Hurra typ.

Lördagen bjöd på tripp till Bettan, hem och sen till bion. mhihi ^^ Det var riktigt skönt att vara hos Bettan iaf, vi gick runt och varvade ner jättemycket, satte oss och åt choklad vid skolan och diskuterade livet. En underbar känsla alltså, vädret var helt underbart och lagom mysigt och höstigt. Jag har fortfarande kvar myskänslan.

1 kommentar:

Viktor sa...

jag ska sjunga med cissi nångång i framtiden på ditt bröllop, det har jag redan bestämt =)