torsdag 14 augusti 2008

igen, igen igen!

Igår var en kul dag.
Jg jobbade, åkte in till stan, besökte banken och fixade ut mina skattepengar, handlade på ginatricot, hade en affärspresentation med Madde, parkerade om bilen och sen gick jag och Julia först till McDonalds och sen på bio, och såg Mamma Mia. FAN vad bra den var! haha, hela biosalongen asgarvade :D störtskönt

Efter det åkte vi till jennie som hade fest och åkte därifrån mkt sent. Men det var det helt klart värt!!!

Eftersom mitt liv fungerar smärtfritt så har jag itne så mkt att beklaga mig över eller berätta heller. Singellivet är fantastiskt, jag trivs med min sits.
Motala imorrn kanske, beroende på de andra tjejorna. Annars blir det nog klaras som vanligt. Eller Zätas som jag nyss blev bjuden till. Tack men nejtack, jag har andra att välja mellan...


possar!

Inga kommentarer: