tisdag 5 augusti 2008

Baciller<3

Oj, nu jävlar har det hänt en massa sen senast jag skrev.
Det största är det faktum att jag är singel igen. Och denna gång gjorde det ont. Riktigt ont.

Jag grät typ hela veckan. Sen kom jag på att jag var tvungen att fixa mitt liv och det är där jag hålls nu. Det var något jag lovade honom att jag skulle göra. Så nu är det mesta lugnt igen, det känns vettigt och rätt. Jag ville ju faktiskt det här också...
Men 10 månader bara.... Vi hade kunnat komma längre om vi gjort lite saker annorlunda. Vi hade kunnat få det bra om vi bara itne varit så dumma i huvudet. Det blev bara så fel.... Menmen, jag behöver verkligen det här. Det är det bästa som kunde hända mitt liv just nu, det enda rätta.

Och ändå vaknar jag varje morgon ur en dröm där han ligger bredvid. Skuggan av hoppet försvinner från mitt rum

Fredagen tog en oväntad vändning när Jennie kidnappade med mig till örebro. Det visade sig senare vara mkt bra, jag tvingades komma bort lite från mitt eget elände och det kändes till slut ganska bra. Vi kom inte in på slottsfesten utan satte och på o'learys och drack vin tills varken jag eller jennie kunde gå rakt. Skitkul tänkte grabbarna. In på klaras, får syn på johan och då vänds hela hjärtat. Sen lämnar han krogen och kvällen fortsätter som innan. Jag och Carlsson fick vänta tills klockan 3 innan en taxi körde hem oss. Jävlar var kall jag blev! Men han var mys

Lördagen började med att jag inte hade någon röst. Sen var det asahärlig fest hos Bettan. Jag badade inte, smart drag. Somnade på hennes säng när vi körde sanning/konsekvens, vaknade igen och gjorde pannkakor. Det är något speciellt med mig och pannkakor. Det är dessutom världens bästa fyllemat.

Söndagen sov jag bara bort.

Och igår var jag hemma och försökte strukturera upp mitt liv, jag har iaf lyckats skaffa nytt fokus. Det känns bra, allt är annorlunda den här gången. Jag kanske klarar det.

Så, nytt fokus, pierca naveln och sjunga på bröllop på fredag är veckans planer. Whish me luck

Inga kommentarer: