tisdag 29 juli 2008

Vanlig dag på jobbet

Helgen var askul! Förutom det faktum att Linda och jag söp oss dyngraka på martini och cider. helt sinnes vad borta vi var. haha, fler såna tillfällen.

Detta är alltså en vanlig dag på jobbet. Vi skulle skriva ut klisterettiketter men det blev fel och för varje omgång vi gjorde fel så satte jag en på min kropp. Här syns några iaf.


Jag tänkte börja avveckla min bdb men jag la upp alla bilder där istället för här, det känns som om det är fler folk som ser det då. Bilddagboken forever!!!

4 kommentarer:

Viktor sa...

det kan aldrig bli fel med klisteretiketter!!!

vad kul det är, nu öär det jättelätt att jämföra dig nu och förut när man ser den här bilden och bilden du har på sig från i höstas

Seneca sa...

eftersom jag hade mer än fem etiketter på mig så innebär det att jag gjorde fel mer än fem gånger.

haha, jag vet! Jag föredrar det blonda!

Viktor sa...

nä..., när det är mörkt blir ditt hår finare, jag föredrar det mörka =P

shadewind sa...

Mörkt, jag säger bara det.