tisdag 1 juli 2008

Jag ska bli vältränad

Klockan sex väckte mamma mig och jag gick lite motvilligt upp. Åt en halv tallrik gröt och klädde på mig. Förjävlig morgon skulle nog en del tycka. Jag måste nog tyvärr hålla med. Inte så hippt att gå upp en hel timme tidigare än vanligt när man har bilen. Jag är dessutom sjuukt morgontrött.
Men sen väntade dagens första träningspass - 2 mils cykling till jobbet. Cyklade på 45 minuter vilket är mycket fortare än jag trodde! Fy faaan vad kul det är att cykla alltså! Imorrn ska jag försöka hinna med lite styrketräning så att det verkligen blir en timmes träning på morgonen.

Jag ska bli vältränad! Har satt skyhöga mål om var jag ska befinna mig när sommaren är slut. Jag ska fan bestå av bara muskler och skelett och vara så himla snygg.
Jag hittade dessutom en bok hemma som jag fick när jag blev simtränare. Den heter "Motivation för Motion". Jag ska läsa den snart :)

Inga kommentarer: