onsdag 23 juli 2008

Kalle Baah

Som ett barn som åkt för mycket karusell och bara ätit sockervadd känner jag mig. Usch sammanfattar känslan.

Igår när jag och johan skulle köpa mjölk till pannkakorna så ringer en av hans kompisar och han bestämmer genast träff med denne. Där rök mina planer på en myskväll tänkte jag något surt men sen ringde Elin och då helt plötsligt skulle vi ut på krogen. En tisdag. Med jobb dagen efter. Bra idé tyckte vi!

Kalle baah spelade på satin och vi fyra (rebecka, elin, angelica och jag) träffade på lite folk som självklart bjöd oss på sprit, vilket Elin gillade ganska mycket. Jag fick återigen föör mycket men det fanns säkert ett syfte med det också. Synd bara för dem att jag är mycket nöjd med att vara upptagen. Iaf, konserten var grym och de var otroligt skickliga musiker, tråkigt bara att jag inte kan så många av deras låtar. Sen hem och sova själv eftersom johan var kvar hos sin kompis (snyft) efter en något skakig bilfärd. Jag borde ha ätit något när jag kom in, då hade kanske baksmällan varit mildare idag. Att jag aldrig lär mig.

Det var INTE kul att cykla till jobbet imorse efter fem timmars sömn. Men det var det värt.

3 kommentarer:

Viktor sa...

"Låt spriten och livsglädjen flöda" Svenskpopp =D

vi är alla unga och dumma, men låt oss hållas, det är så vi växer upp och förstår, låt oss va lyckliga och glada =)

Seneca sa...

Haha, vadå dum? ung kan jag hålla med om med att gå på krogen den dagen var det bästa jag ahr gjort på länge. Sen att jag alltid av nån anledning super mig jättefull är ju en annan femma. Det är kanske lite dumt...

Viktor sa...

men bara kanske =)