fredag 4 juli 2008

Freeedag :D

Äntligen fredag! Det betyder =
* fredagsfika på jobbet,
* soft eftermiddag eftersom ungefär halva företaget är på semester och en fjärdedel gått hem vid lunch
* fest eller liknande ikväll
* sovmorgon imorrn, jag är en levande mumie nuförtiden!
* två dagar att bättra på solbrännan
* Tur till marieberg för inhandlande av nya kläder
* och en chans att vila upp benen, shit alltså vad trött man är efter att ha cyklat 2x2 mil varje dag!

Imorse var första gången jag hade riktigt ont i benen efter en cylektur. Sov hos linda inatt och fick alltså cykla från ekeby-almby och testa lokalsinnet lite. Skönt med träningsvärk, nu väntar jag bara på de snygga benmusklerna! ^^

"He doesn't look a thing like Jesus but he talks like a gentleman like you imagined when you were young" Det bästa är att kunna lyssna på valfri musik på valfri volym samtidigt som man arbetar. Jag trivs verkligen här!

Dagens kunskap: Om några dagar drar tjurrusningen San Fermín igång i Spanien. Det går ut på att springa ett lopp samtidigt som man bilr jagad av tjurar och man ska inte nudda tjurarna. Manligt tycker de i Spanien. Effektivt slöseri på tid anser jag. Fast det vore kanske en kul grej att prova. snacka om kick

6 kommentarer:

Viktor sa...

jag har ont överallt efter att ha varit en vecka i arvika :P
mina ben, mina fötter, mina armar, min rygg, mina axlar och mitt huvud :P

jag har nog sammanlagt gått flertalet mil, har i princip gått i en hel vecka.

kan du inte göra ett inlägg och beskriva mer om ditt jobb?, inte bara vad du gör utan hur det ser ut där du jobbar, lägg upp bilder!
beskriv vad du gör om dagarna och vad du tycker om det.


ÅH!!!, kan du inte göra sm dagboks inlägg över vilka kläder du har på dig :P, blir ju bra eftersom du har typ tre miljarder av dem nu, och reaktionen måste va med... MM!, det är en asmart idé faktiskt, bästa jag haft idag!

Seneca sa...

Jag ska ju massera dig på fredag juh! Jovisst kan jag skriva mer om jobbet. det bör nog gå ganska fort :P haha ja, jag kan köra en "dagens outfit" vore ju fränt :P ska nog börja med det!! Det borde du med göra! mer bilder åt folket!!!! eller åt oss ^^

Viktor sa...

jag har faktikt funderat på att lägga upp minst en bild per dag på mig själv så man kan se hr man ser ut varje dag och förändringar som händer :P

varför känns det som om vi bara kommer att ha långa konversationer över våra bloggar som ingen annan kommer att förstå eller bry sig om, bara för att du inte kan ha msn uppe på jobbet

Seneca sa...

det känns så för att vi är såna som alltid har såna här konversationer. Men jag ska ju försöka få lite andra folk att läsa min blogg sen också när jag är nöjd med den. Jag får inte ha msn på jobbet... de gråa kontorsnissarna har spärrat programmet.

Viktor sa...

de gråakontorsnissarna brukar göra sånt
Those Bastards!!!

Seneca sa...

mm jag vet. jag ska kuppa och komma i jeansshorts och skjorta och slips nån gång. bara för att jävlas! och sen är det snyggt. eller så börjar jag dissa fikat på fredagarna, som en protest mot msnförbudet. hmm!