onsdag 9 juli 2008

Thank you for the music

SOLSKEN!!! Kan man vakna på ett bättre sätt? Det är en otroligt skön kontrast mot regnet och det mulna vädret som härjat över örebro de senaste dagarna. Så den här dagen är redan värd att stiga upp klockan sex. Tänk hur mycket bra väder kan göra :) och jag som älskar solen!

Jag har inte cyklat något i veckan pga regnet men idag minsann! Kände av musklerna runt knäna idag vilket jag inte gjot förut, innan så har bara låren kännts av. Men det känns bra, riktigt bra träning att cykla bakom såna där slimmade figurer med hjälm och cykelkläder som bränner förbi en i uppförsbacken. Tävlingsmänniska som jag är kunde jag ju inte låta det hända, så jag trampade på utav helsike för att hålla samma tempo. jisses vad det kändes i kroppen när jag väl tvingades ge upp och sakta ner. Det är en sån underbar känsla att vara trött i kroppen, jag älskar faktiskt att träna! Nu var det väl 4 år sen jag slutade med simningen och jag har tröttnat på att vara lat. Det är inte så kul och man vinner absolut inget på det.

Jag har förbättrat min blogg lite. Jag la in videorna till låtarna som jag lyssnar mest på just nu. Åhh vad det är skönt att bara försvinna in i musiken ibland. Inte för att man borde göra det när man jobbar menmen.
Eurythmics, Toto och Bon jovi. De gör musik som känns. Helt jävla underbara....

3 kommentarer:

Viktor sa...

jag tycker det är likadant när jag är ute och går, man känner sig så bra, man känner att man har gjort något nyttig och att det har gjort skillnad, det är jättehärligt, man känner sig så duktig =)

visst är det en bra morgon, det blev asvarmt på mitt rum!, så först var jag sur på solen, men den får väl lysa då =P

det är tufft att du lägger in mer saker, den blir mer och mer personlig, det är nästan hemtrevligt att läsa din blogg, mer Mírialisering åt folket!!!

Seneca sa...

Nästan hemtrevligt? bäst att jag lägger in fler saker då så att den blir det :P vad tycker du om låtarna?

Viktor sa...

vad jag tycker om låtarna?, haha jah älskar dem =P
minnen är vad det är, de är bra låtasr, inte mina favoriter, men de är rätt okej =)