måndag 14 juli 2008

Dags att skaffa sig stil

Kläder.... Jag älskar att köpa dem. Men det slutar bara med att jag hänger in dem i min garberob och sen använder jag ändå mina gamla myskläder. Så mkt för den stilen alltså. Men nu ska jag se till att använda nya kläder varje dag. Och jag skulle vilja läsa mer om stil och kläder överhuvudtaget men med tanke på alla böcker som är kopplade till forever och alla som är kopplade till motion så kanske jag ska skjuta upp det hela lite. och jag borde köpa mig en kamera. Mobilen är inte så värst.

Jag blev påmind i lördags om något som hände förra hösten. Gud vad mkt jag saknar det.....

"Foils in winter coats, white girls of the north"

3 kommentarer:

shadewind sa...

Jodå, det är bra med undantag för några småsmällar ibland. Hur är det själv? Du kan väl höra av dig någon dag, det var längesedan. Du har väl mitt nummer?

Viktor sa...

du måste börja med daglig dokummentation av din klädstil ju.
gamla kläder är bra, de trivs man i, nya kläder är bra, de är snygga

mix and match?

Seneca sa...

Shadewind: Det är ungefär lika för mig. har du tid att ses någon dag då? Det finns nog en hel del vi kan prata om, klart jg har ditt nummer. Min mobil är dock cp.
viktor: jag använder så mkt kläder jag hinner med, dokumentation kommer :P