måndag 14 juli 2008

Lura mig, nej nej, vad folk än säger

SEG! det är ordet. jävligt förbannat skitseg. Som en pannkakssmet man haft för mkt mjöl i.

Trevlig helg, ja, var ska man börja. Pannkakor hos viktor, träffa pauline och gustav, fest hos anja, full hos anja, full i örebro, sova, blåmärke på knäet, pannkakor hos johan, lindesberg, varberga, irriterad, hämta cykel hos anja, äta och sova, tungt att cykla, ont i benen och jobb.

Mkt pannkakor blev det... Men det gör inget. Pannkakor är gott.

Det är en konstig relation vi har. hatar vi varandra eller bryr vi oss bara inte längre? Och vad rör sig i ditt huvud? Jjag tänker inte hjälpa dig mer, jag tänker inte ens ge dig möjligheten att utvecklas. För jag tycker inte att du förtjänar den, jag bryr mig inte tillräckligt mycket om dig för att anse att det vore värt att lägga tid på.
Jag hatar dig inte, nej. Jag är itne ens arg på dig. Jag är ganska likgiltig. Precis som du är.

Och jo, jag är rå. Man blir nog sån om man varit med om allt jag varit. Det är hårt. Jag är inte speciellt arg. Även om jag inte är på något bra humör

6 kommentarer:

Viktor sa...

man behöver inte tycka om alla, eller ens bry sig om alla, vissa kan faktiskt förtjänna att de får ilska mot sig, man ska bar akta sig för att man inte blir otrevlig eller dum tillbaks, vilket du inte är, så det är bra, jag ka nverklgien förstå din irritation...

PS, det går inte att ringa eller skicka sms till dig, vart ska vi träffas senare ikväll?

Seneca sa...

usch jag är hemsk. Jag ska bli en bättre människa. Men just nu tänker jag fortsätta vara sån här. Passar med musiken jag lyssnar på. Och jo, det går visst att ringa mig. Krämaren, halv sex då

Viktor sa...

nix, det går inte att ringa dig, låter bara "duut, duut, duut, duut" hela tiden

det går buss och tåg så att jag kommer till örebro 17.30, funkar det?

cheer up, det ger inget att var arg över det hela, det ger dig ingenting, om du är trött ta det lugnt, men det tar bara energi att var arg, speceillt när det inte är värt att va arg på

Seneca sa...

Det funkar fint. HAHA, mitt SIM-kort är inaktivt. epic fail

Viktor sa...

va?, varför är det inaktivt?
möter du mig på centralen 17.30?, eftersom det inte går att få tag på dig sen

sluta ha ditt simkort inaktivt, det ska INTEA BO SÅ =p

Seneca sa...

nej, inte centralen. Krämaren! någon gång efter halv sex då