onsdag 9 juli 2008

Ångest och oro

Ahh jag trodde att jag skulle kunna slippa stressen när jag väl slutat skolan. Men icke. Tro det eller ej, den blev värre.
F u c k i t
Idag ska jag först jobba, sen cykla in till örebro och träffa Staffan för att överta hans bredband (vilket jag inte ens vet om jag har råd med!!!) , Sen till Lindesberg för att åka hem till Pauline och hennes pojk och öva på saker som har med forever att göra, komma hem till kumla jättesent och kanske inte ens hinna cykla hem (jag som behöver träningen) och att styrketräna hemma är ju bara att glömma :')
Jag som redan är trött och håller på att bli sjuk och skulle behöva sova och ta det lugnt men det får jag väl göra i helgen, eller? Nee inte alls, imorrn ska jag med forever till borlänge och kommer hem jättesent och ska förhoppningsvis sova hos johan, cykal till jobbet på fredag och cykla hem, försöka hinna med att träna styrka innan bussen till viktor går (jag kanske kan cykla dit iofs ^^) och vi ska leka. Sen på lördagen ska jag och Pauline göra intervjuer med olika folk, på kvällen har Anja fest och på söndagen så ska jag och Pauline gå igenom motivation och sånt.

Motivation. Det har jag redan, annars hade jag brutit ihop nu. Jag höll på att knäckas i gymnasiet men bet ihop och tog mig igenom det. Inte speciellt snyggt men jag klarade det. Jag vill så mycket. Men nu orkar jag inte längre. Kan jag inte bara få ta det lugnt? Jag måste hitta kunder ganska fort så jag får igen pengarna jag ligger ute med eftersom jag är skyldig mina föräldrar massa pengar. Bör hitta nya återförsäljare lika snart. Hur ska jag lösa allt som har med pengar att göra? Och nu ligger jag efter med faktureringen. f u c k i t

Det blir inte direkt bättre av att min axel knakar så fort jag rör den. Skada från simnigen tror jag, det gör itne ont men det låter. Fy fan. tänk om det är någon skada som blir värre av att jag tränar den. Jag vill inte vara skadad, det var ju fan hur många år sen som helst sen jag slutade simma. Axeln är fortfarande paj bevisligen. Och eftersom jag inte går i skolan längre så är inte läkarundersökningar gratis längre. och jag som redan har ekonomiska problem. Vad i helvete ska jag göra? jag kan ju inte gå omkring med trasig axel om jag ska in i lumpen och jag vill ju kunna träna som fan i sommar.... piss

Inga kommentarer: