fredag 18 juli 2008

sick and tired of always being sick and tired


Gäsp. Det är hårt att stiga upp ibland. Igår var mys iaf, sov till elva, åt frukost och sov till halv tre. Sen var ju inte resten av dagen speciellt produktiv heller, bakade lite och tittade på kung fu panda. Sen sova igen. Ändå är jag inte det minsta pigg. Suck.

Om man tittar ut genom fönstret så ser man dels motorväg dels massa tallar. Tallen är ett intressant träd. Stort och ståtligt med imponerande krona och höjd. Och det är svårt att ta sig dit upp, grenarna är inte speciellt hjälpsamma om man nu vill klättra på det. Det är svårt och kräver en del fantasi och eventuellt hjälp. Men när man väl lyckats (för det gör man om man har bestämt sig) så har man en utsikt som är svår att slå, och ett lyckorus som är ännu mer unikt. Jag och Bettan klättrade upp i en tall en gång när vi grillade i hallsberg. Vi hade lite höga stenar till hjälp så det var itne så svårt, men vi var långt ifrån nyktra så det var en prestation ändå. Den kvällen var mys.

Ikväll är det klaras med klassen. Får se hur länge jag sover imorrn

2 kommentarer:

Viktor sa...

Säger godmorgon här istället =D
jag får inga leveransrapporter på smsen jag skickar till dig och det går inte att ringa till din telefon igen, men jag fick dit sms imorse i alla fall, über timeing, vaknade och sen direlkt efter fick jag dit sms =P

var kung fu panda bra?
kram

Seneca sa...

filmen var bra, min mobil dålig som vanligt:P